Igår och idag

Tjen. Gårdagen spenderades med Melinda först i centrum, där jag köpte en klocka, och sen hemma hos henne på kvällen med godis och filmmys!

Fast först på morgonen stack jag och Holm till gymmet. Imorse vaknade jag vid 07.30 och blev upphämtad av Lovisa, för vi skulle åka och kolla på lokala idag! Jättemysig dag i stallet idag, men det var tyvärr riktigt kallt.. Körde hem och släppte av Lovisa och det gick inte så himla bra idag. Blev ett pinsamt litet motorstopp vid BK och lite lång väjningstid vid stora rondellen så en gubbjävel tutade flera gånger på mig bakom. FUCK YOU JÄVLA ÄCKEL. Om du har så jävla bråttom så kör om ditt cp. Jag tänker för fan inte chansa och riskera mitt liv för att du aa vad du nu skulle göra din skit. Hahah han fick några f av oss. Åååh ut med ilskan Sara. När jag kom hem tappade jag upp ett bad. Det bara flög ur händerna. Somnade in the badkar. Toppenkul. Gick över till Holm och hämtade lite kläder och sen lasagna con la familia. Mumma! Nu på kvällen har jag pluggat till morgondagens kemiprov (ser ej lovande ut) och kollat på Williams Lista ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback