Det går bra nu

Det går så jäkla bra i skolan nu! Är så himla glad! Skrev matteprov för några dagar sen och det gick väldigt lätt. Igår fick vi tillbaka våra argumenterande uppsatser på svenskan (jag argumenterade mot Ipads till elever i grundskolan) och jag uppnådde alla A-kriterier! Blev så himla lycklig.. var redo att svimma när jag fick tillbaka pappret. Igår läste jag ut Jane Eyre och började på uppsatsen och idag skrev jag nästan klart den! Är helt inne i skrivandet just nu p.g.a min lilla A-boost igår! Vi var lediga idag eftersom det var utvecklingssamtalsdag i skolan och jag hade ett sånt imorse med mamma. Efteråt åkte vi och tränade på våra gym och sen träffades vi i centrum och lunchade på sushistället. Fick med mig två tröjor hem också. När jag kom hem skrev jag på uppsatsen och sen pluggade jag massa spanska. Nu jävlar ska jag lära mig prata flytande. Börjar med preteritum. Nu har jag pluggat klart för ikväll och ska slå på ett avsnitt P.L.L och äta yoghurt och havreflakes... Mmm... 


Sushi ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback