Film från senaste hoppträningen!

Hoppträning för Ellen på VäRK. Fuxelito hade extra krut i sig, sjukt rolig träning! Hoppade mer än gärna allt i sin väg! Ca. 0,90m.

Fy fan vad jag har kämpat med tillsammans med den här hästen måste jag bara säga. Började på honom för snart 2 år sedan! Från att hela tiden stanna på små kryss till att hoppa 1 m hur lätt som helst tillsammans. Älskar den här hästen mer än ord kan beskriva, det finns inget som gör mig gladare än att flyga över hinder med honom. Om ni bara kunde se min glädje i detta klipp.. wow. Förstå hur mycket det tog i tisdags på dressyrlektionen.. Aja, jag önskar med hela mitt hjärta att du ska bli bra igen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback