The love of my life

 Han är på MTV nu på MTV WORLD STAGE!!

Han är för jävla bra!!!! Detta är acoustic version LIVE, As long as you love me ACOUSTIC!! SÅ JÄVLA BRA. Jag klarar inte av hur mycket jag älskar honom. Det här är det bästa låten i hela världen genom tiderna. Jag lever för den här låten, jag dör för den. Jag vill ha den på mitt bröllop, jag vill ha den på min begravning. När jag hör honom känns det som om jag har alla krafter i hela världen och ingenting står över mig. Shit asså, jag kan inte beskriva min kärlek. Jag är mållös. Det här är vad mitt liv är till för att gå ut på. Before I die - meet Justin Bieber. Det finns inget jag vill hellre. Jag kan lyssna i flera dagar. Det går inte en enda dag utan honom i mitt huvud. Kärlek. Om du som läser det här inte har sett den här videon, även om du har hört "ALAYLM" så har du inte hört den här. Den är såhimlaotroligtjävla värd att se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback