Snart så..

Efter höstlovet har jag bestämt att jag ska börja blogga igen, på riktigt som förr ni vet? Nu sitter jag i sängen och kollar på pll efter att ha packat klart. Imorse åkte jag och tränade, sen hem och duschade och sen åkte jag iväg en timme typ och ställde upp som fotograf åt bästa Lovisa och Honey. Klart man måste ha bilder från sista gången man sitter på hästens rygg! Det var jättemysigt, superfina tillsammans. Dock var det väldigt kallt haha. Som sagt, har precis packat klart, ska till Tierp med usek på konferens, ska bli sjukt kul hihi! Åker imorgon bitti och kommer hem på söndag! Hoppas de inte tycker jag är knäpp som kanske drar ut och springer på lördag.. Haha, men tränar man varannan dag så ska det baske mig vara så också. Nej nu måste jag verkligen plugga biologi! Bläääääää, kanske hör av mig imorgon bitti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback