Nu är det måndag och det betyder att.....

.. Jag ska börja blogga igen!! Har ni saknat mig?? #hoppasförannarsblirdetpinsamt #ellerinteeeeeee
Var så duktig imorse och valde bort sovmorgonen och gick på extra-biologin istället! Började 08.30 istället för 10 - var mitt bästa val på länge. Bara 3 elever så jag fick svar på alla mina funderingar till provet på torsdag! Känns jätteskönt! Efter biologin hade jag kemi. Lektionen inleddes med att Christin frågade hur det känns med kemin just nu.
- Det känns jävligt obror.
Haha när den var över var det lunch. Kyckling som smakade exakt som fisk. Blää. Lunchade med Annelie så det blev en utmärkt stund i alla fall. Efter lunch hade jag matte (orgaaaaaams). Började med integraler idag, cool. Faktiskt sinneskul. Åkte hem på hålet och åt pepparkakor, drack te och mailade mamma mitt cv som hon skulle skriva ut i färg på skolan. Ska åka ut och lämna dem imorgon på *hemliga platser*. Tillbaka till skolan för spanska, lärde mig nada men fick en mysig skrattstund med Doverborg ♥. Efter skolan tog jag bussen till stallet för att anmäla mig till KM i dressyr som äger rum på söndag kl. 13.00. Kom och kolla!!! Önskade (låter som en bebis som vill ha allt i BR leksaker-katalogen) Yoda, Fuxelito och Gamäng. Vill ej ha Gamäng dock. Lovar på mitt hår att jag kommer få Foxy. Gör absolut ingenting, beboooo. Fick skjuts hem av Rönnis och sen pluggade jag biologi resten av kvällen. Nu ska jag por fin käka kladdkakan som jag aldrig åt igår. Här rasar vi upp i vikt men vem fan bryr sig, inte jag längre, skööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööönt, är så glaaaaad fööööööör deeeeeeet.
Trött, osminkad som vanligt och påväg till vng. Skönt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback