Min lördag!

 
Började dagen med banan + yoghurt + kanel + solroskärnor till frukost. Mums! Sen skjutsade mamma ner mig till Fresta kyrka där jag provsjung i kören för första gången. Var jättekul! Så nu går jag och Öquist i samma kör hihi! Haha, gick runt som en bakkörd invalid för min kropp är helt mörbultad från allt igår. Höll på 10-12.00 och sen tog Sara och jag bussen till centrum och tog hål i öronen. Tog ur örhänget ur mitt halvnytagna hål och tog ett nytt precis bredvid så det gjorde ondare än vanligt. Kan inte ens ta i mitt öra :'(. Åkte hem och käkade pirog och sen läste jag 30 sidor fysik, har ju första fysikprovet för terminen på onsdag och kan ingenting! Sen lagades det tacos i köket, asgott! Efter maten spelade jag, Lucas och Jacob FIFA 06 haha. Flest självmål vinner! Älskar att fällas, så jävla kul. Efter det satte jag mig med kemilabrapporten - kul kul kul kul.. Ska nog kolla lite på pll innan jag går och lägger mig. Imorgon är det KM och jag ska hoppa Pirellie! Oppan skena-style.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback