Mememememe

TESTET BÖRJAR: - 23.03
1. Namn? - Sara
2. Ålder? - 17
3. Vart bor du? - Upplands Väsby
4. Bor tillsammans med? -  Mamma, pappa, Lucas, Samuel, Jacob
5. Färg på ditt hus? - Gult
6. Hus eller lägenhet? - Hus
7. När är du född? - 1995
8. Klass? - Na11
9. Vilket år tar du studenten? - 2014

10. Något jobb? - Snart

11. När gick du upp i morse?- 07.20
12. När ska du sova? - Om 30 min

13. Duschat idag? - Ja
14. Kramat någon idag? - Ja
15. Pussat någon idag? - Ja
16. Vad har du ätit idag? - Havregrynsgröt, fisk/falukorv, banan, tomat- och pastasoppa, yoghurt och flingor
17. Dagens klädsel? - jeans, 1/3-ärmad rosa tröja, jofama

18. Dagens smink? - Ögonbryn, mascara, kajal

19. Dagens sötnos? - Jacob

20. Dagens roligaste? - Rolig incident på bussen


socialt:

21. Har du många vänner? - Helt ok.
22. Hur många har du pussat? - Ingen aning
23. Vem kramade du senast? - Alex tror jag
25. Hur många har varit otrogen mot dig? - Ingen
27. Har du pojk-/flickvän? - Nej
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Björn haha
29. Vem fick du senast sms ifrån? - Ida


favorit:(just nu)

31. Film? - Kollar inte så mycket på film.. Om vi snackar serier så.. Pretty Little Liars!

32. Låt? - As long as you love me (akustisk)
33. Mat? - Sushi
34. Dryck? - Pepsi Max
35. Färg? - Svart, lila, blå, rosa, vit
37. Stad? - Stockholm 
38. Land? - Spanien, USA, Sverige
39. Ämne i skolan? - Matematik, fysik, svenska, spanska
40. Människa? - Justin Bieber var den första jag tänkte på och här ska man vara ärlig.


senaste:

41. Personen du tänkte på? -  Eftersom förra frågan var favoritpersonen så tänkte jag ju på den personen haha, Justin. 
43. Gången du spydde? - På riktigt i somras.
44. Gången du grät? - Någon dag sen.
45. Pizzan du åt? - Någon vecka sedan smakade jag av brorsorna.
46. Gången du var i Göteborg? - Kanske 5 år sen?
47. Gången du var i Stockholm? - Oj.. kanske minst en månad sedan!
48. Gången du var full? - No podemos hablar sobre lo aquí.
49. Gången du var hög? - Nej.


antingen eller:

51. Svart eller vitt? - Svart
52. Hund eller katt? - Hund!
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Jag är mer mysig av mig.
54. Tvspel eller datorspel? - Tv-spel
55. Singel eller upptagen? - Båda, fast inte samtidigt!
56. Pussas eller ha kramas? - Pussas
57. Ragga eller bli uppraggad? - Bli uppraggad
58. Big Brother eller Paradise hotel? - Fy fan
59. Blont eller svart hår? - Blont
60. Har du blåa ögon eller bruna? - Tack du, try gröna och gula!
61. Choklad eller lakrits? - Choklad, alla lägen.
62. Göteborg eller Stockholm? - Stockholm
63. Högerhänt eller vänsterhänt? - Högerhänt
64. Coca cola eller fanta? - Pepsi. 
65. Pizza eller kebab? - Pizza
66. Randigt eller prickigt? - Randigt, eller det beror på! T.ex. skulle jag aldrig ha på mig randiga nylonstrumpbyxor, då är det hur läckert som helst med små prickar!
67. Älska eller älskas? - Båda
68. Leva eller dö? - Leva

 

antal

69. Personer du älskar? - Mina vänner, min familj, Justin, hästarna
70. Personer du hatar? - Hata är ett starkt ord, men det är väl en handfull.
71. Gånger du varit full? - Men asså nej, vem skulle någonsin räkna?
72. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? - tre haha tror jag (vilken hycklare jag är)
73. Glassar du ätit på en dag? - kanske tre
74. Festivaler du varit på/ska på detta året? - Festival, vad är det för löjligt ord? Snackar vi konserter så ska jag på Justin Bieber, och sen skulle jag på Usher med Melinda men den blev ju flyttad till nästa höst :(
75. Gånger du haft minnesluckor? - Ytterst sällan
76. Gånger du varit hög? - Men nej. 000000000000000000000000.
77. Personer du saknar just nu? - Flera stycken!
78. Gånger ditt hjärta brustit? - Har nog aldrig hänt. 


vem:

79. Vill du kyssa nu? - J eller några andra
80. Ska du träffa imorgon? - Mi clase

81. Sjöng du senast för? - Sara, Alex, Linnéa
82. Hade du senast en msn-konversation med? - Rosanna!! hahah msn..
83. Spelade du tvspel med senast? - Jacob
84. Vill du ta med på resa nu? - Melinda
85. Vill du kasta en sten i huvudet på? - Pirellie
86. Förtjänar att dö? - Alla världens våldtäktsmän och mördare förtjänar inte att leva.
87. Är söt? - mamma är söt
88. Vill du sova jämsides med i natt? - Åååååh jag vet

 

vad:
89. Gör dig glad? - Musik, träning, mat, vänner, hästar, tv-serier
90. Gör dig ledsen? - Lögner, svek, krig, döden, falska människor
91. Vill du helst göra nu? - käka choklad
92. Önskar du att du slapp göra? - Försöka så jävla mycket
93. Vill du ha nu? - en pojkvän, nån att mysa med, det är så mysigt
94. Önskar du dig i födelsedagspresent? - New York-resa
95. Längtar du till? - 23 april

96. Tycker du om dina betyg? - Förut var jag inte så nöjd, men nu har jag börjat inse att de faktiskt är jättebra! Är stolt!

97. Ångrar du i ditt liv? - Ångrar hela 1:an.

98. Är det bästa som hänt dig? - Mycket som både är det bästa och det värsta som hänt mig. T.ex. gymnasiet.

99. Hur mycket är klockan? -  23.37


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback