Imorgon blir det full fart!

Börjar dagen med sovmorgon eftersom Anna-Lena är magsjuk (stackarn..), fast egentligen kommer jag gå upp och plugga fysik ändå så det blir ingen SOVmorgon. Slutar kl. 14.30 och då måste jag skynda mig hem, käka, plugga svenska och åka iväg till stallet. Ska hålla i Luciaträningen imorgon i stallet kl. 16.45 och sen måste jag skynda mig lite om jag ska hinna skritta Fuxelito innan vanliga ridningen börjar! Ska bli kul! Galoppfattningar ur skritt på Pirellie. Ser fram emot morgondagen! Ett stort plus är också att jag bara har biologi EN gång imorgon och inte TVÅ som jag har varannan tisdag. Tur att det inte är en sån dag imorgon. Nu måste jag sova. Natti!

Hittade detta i min spanskabok (Caminando 4) idag haha. Det var på tiden. Men när spanskaboken översätter  "¡joder!" till "fan också", då har det fan gått för kort (gått för långt, fast tvärtom). Typ precis som att säga att "fuck!" betyder "fan också!". Hahah.. Aja, de skrev i alla fall att det är starkare än ¡jolín!. Oj så farligt det blev.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback