I'm baaaaack

Har varit uppe i mitt i ingenstans på konferens med ungdomssektionen den här helgen! Jag, Mickis, Pillan, Moa, Hanna, Maria, Chrille, Elin, Elin och Alexandra var det (hoppas jag inte glömde någon för det blir det pin). Vi bodde två nätter i en stuga i Tärnsjö utanför Uppsala, en väldigt söt liten civilisation med ca ett hus/kvadratmil. Käkade på pizzeria första kvällen och sen tillbaka till stugan och planerade julfesten och käkade godis hela kvällen. Mysigt var det! Morgonen efter fortsatte vi och blev i stort sett klara, så jävla effektiva! Låg beläget vi en väldigt lång strand så vi gick dit lite då och då, mest för att där var enda stället emd täckning.
 
Sista kvällen gick vi ut på en promenix men det lite för läskigt haha, shitvamörkt. Ni vet när alla jagar upp alla? Haha bra stämning där mot slutet. Några hallucinationer senare gick vi in. Hahah Mickis ramlade vid stranden, helt beng hahah, så himla kul. Det lär ha varit någit i den där tacomixen. Kom hem i idag vid 12 och gick ut och sprang det första jag gjorde. Haha självklart glömde jag min biologibok i Elins bil så hämtade den under min springtur, så smidig. 
-Hej allihopa, jag är ute och rastar min bok. #yolo
Sprang sex komma trettioen kilometer jag. Fick ont i los pies efteråt men det gick skitbra att springa ändå. Har /till/ mestadels pluggat biologi hela dagen, fast instagram kom emellan lite måste jag erkänna. Nu ska jag fortsätta. Tack USEK för en skitkul helg, TAGGA TILL NU TILL SPÖKRUNDAN PÅ LÖRDAG!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback