Hoppla

Tjeinare! Ojoj, tänk om jag inte hade gått i skolan idag. Då hade jag missat en hel del! Körde /bil/ till skolan imorse, alltså jag lämnade mina brorsor på skolan och sen till stationen - kom försent till spanskaprovet. Åh jag är så smidig. Spanskaprovet gick helt okej, pluggade aldrig igår tyvärr för jag orkade inte. Satt med rapporten till kl. 22 och sen fick jag äntligen äta middag efter en lång kväll i stallet! Fick inte så bra på glosdelen då, men uppsatsen kändes riktigt bra! Blir så irriterad bara eftersom alla fuskar på spanskaproven m.h.a. google translate. Okej, jag gjorde det EN gång, men det var special case. Tycker annars det är liksom orättvist mot andra. Efter spanskan hade jag engelska.. Jag och Alexii skrev klart vår redovisning om Alabama, we're some naas fellahs. Efter engelskan sprang jag snabbt ner och åt ett knäckebröd och sen fort för sen skulle jag ha muntlig NP i matte. Jag, Tilda och Emma = nervösa som satan. Jag var tvåa, skönt. Inledde med att stamma lite och sen sa jag helt fel så jag började om. Åh fy vad hemskt det är när man tappar bort sig och tiden tickar och läraren antecknar allt man säger.. Gick hyffsat till slut! Kom hem vid 13-tiden och då satte jag mig några timmar med kemin. För första gången i hela mitt liv lyckades jag lösa uppgifterna! Wow, blev så glad! Fortsatta någon timme till t.o.m. Belönade mig själv med en sen lunch - havreflakes och vaniljyoghurt, min favoritmat. OTH på det. Ja.. jag har börjat kolla på det igen.. Men nu sitter jag här och det bara kliar i fingrarna efter att få lösa lite fler kemiuppgifter så jag måste typ rulla iväg nu. Blev ingen träning idag för min del. Plugget ska för första gången på länge få gå före.
Het kall tjej på bild. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback