Hetsig dag som fan

 
Shit, har knappt fått andas ut idag! Hade en skön sovmorgon imorse, började 10.10. Dagen inleddes med muntlig svenska-redovisning om upplysningstiden. Jag var väldigt nervös eftersom jag inte hade övat någonting alls, men så fort jag började prata så släppte det. Det gick skitbra! Efter svenskan hade vi lunch, men jag var proppmätt så det blev inte så mycket mat där. 12.40 började matteprovet och höll på till 15.10, alltså 2,5 h. Riktigt jobbigt för huvudet! Kändes som att det enda jag hade kvar innanför pallet var hjärnmos. Direkt hem och ut på en löprunda. Kass kondition under förkylningen så det gick lite segt + fick håll. När jag kom hem hade mamma lagat fisk och potatis, mums! Satte mig direkt efter att jag hade duschat med labrapporten jag bara hade börjat lite smått på. Satt ända fram tills nyss faktiskt. Tog typ 3,5 h. Fy! Så jag kände att jag var värd lite godis och PLL såhär på kvällskvisten även om det bara är torsdag! Mums vad gott det var! Ska strax lägga mig. Ska börja skärpa mig mycket med sömnen. Går och lägger mig vid 00.30, vem fan gör det liksom? Hur smart är det på en skala? I-C-K-E. 

Imorgon är det fullt upp åter igen. Fattar inte vart mitt hetsiga liv kom ifrån?! Börjar 08.25 och slutar 11.50. Hem på dirren och laga lunch. Vid 15.00 ska jag hämta Jacob på Runby, vi ska åka buss hem och han längtar för det ska bli så spännande så! När vi har kommit hem ska jag till gymmet med Melinda förhoppningsvis om hon hinner, ska bokstavligen kötta, då har jag inte varit där sen i lördags! I MISS YOU, CROSSTRAINER ♥. Efter gymmet blir det snabbt hem, äta och åka vidare till stallet för sista hoppträningen innan KM i hoppning på söndag! Så taggish! Ska förmodligen ha Faidra men jag vet inte! Efter träningen rullar jag vidare för en väl behövd myskväll med min älskling E. Miss you BABE! På lördag blir det antagligen massa fysikplugg och sen vet man aldrig vad som händer. Kanske ska träffa Y, kanske ska med L och shoppa och sen ev. mysa med Ag. Så mysig jag är! På söndag är det som sagt KM och sen blir det pluggish. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback