Juan Direction - What makes you burrito

Tog en sovmorgon imorse och började med matten 11.55. Vi fick uppgiften till muntliga NP i matte som vi ska redovisa på onsdag. Nervöst! Efter det åkte jag hem på hålet och bytte om till träningskläder och åt en pannkaka. Åkte tillbaka till skolan till spanskan som började 14.50. Skrev en kort uppsats som övning inför spanskaprovet som är på onsdag. Efter spanskan tog jag bussen till gymmet. Körde 30 min crosstraining, 50 min styrka och sen dansade jag loss inne på fuegon. Gissa om jag var hungrig efteråt? Asså det är en tjej (i 25-årsåldern) på fuegon som är där varje vecka, året om, som typ dansat sen hon var bebis. Hon bara står där längst fram och ler och kollar ner på alla.. ÅH JAG STÖR MIG SÅ OTROLGIT MYCKET. Hon kan alla rörelserna innantill och typ skrattar och leker duktig om ledaren gör fel. Åh fy på såna människor. Usch. Ganska omoget för att vara så pass gammal. Seriöst. Kom hem vid 19.30 och duschade, bytte lakan och åt vegoburgare. Kollade lite på TV och sen satte jag mig här. Måste plugga någonting. En biologilabrapport ska in imorgon, men vet inte ens vad den handlar om. Matten ligger jag (hela klassen) efter i, kemiprov nästa vecka (fattar ingenting) och spanskaprov om två dagar. Måste öva muntliga också, så nervöst. 
Livar upp stämning lite. Bara jag som kissar ner mig för att den här bilden är så rolig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback