Biologiplugg

Sitter och försöker med biologin. Har ett stort prov imorgon och vill verkligen lyckas på det för det känns verkligen som att jag förstår! Det handlar om ekologi förresten. Tråkig dag i skolan idag tyvärr. Spanska, svenska, engelska, lunch och fysik. Spanskan hände det ingenting på, på svenskan kollade vi på en introduktionsfilm om Shakespeare (min grupp ska gestalta "Hamlet" och det ska bli askul) och på engelskan hade jag muntlig redovisning och var inte alls förberedd så fue lo al bosque. Till lunch var det fiskpanetter med curry-remouladsås och sallad, bästa skolmaten!! Så jäkla gott! På fysiken fattade jag inte mycket. Vid 14.40 tog jag 36:an mot gymmet. Haha, tror ni inte jag bara råkar gå av vid centrum lite sådär halvborta. What's up with that. Var för proud för att gå på samma buss igen så jag stod där som ett fån och väntade 12 min på nästa buss.. Körde crosstraining i 23 min (inte 25) och styrka på det. Var otroligt taggad innan men allt sög så fort jag kom in i gymmet.. Blä. Nu ska jag fortsätta med biologin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback