Biologiplugg

Jag tycker det är lite halvdrygt att sitta och skriva en en kiwi-labrapport och svara på massa frågor om DNA-molekylens uppbyggnad. Trist. Tycker egentligen om biologi men inte när man knappt har fått någon genomgång om det i skolan. Hoppas på att bli klar med den snart! Ska försöka hinna med lite matte och kemi innan jag sticker iväg till stallet. Är grymt otaggad på att rida idag. Det är markarbete - det tycker jag inte alls om. Liksom meningslöst. Ingen riktig dressyr, men man får heller inte hoppa. Vad är det för kul då? Visst, det är bra med träning på låg höjd (haha låg höjd = 10 cm) men inte är det kul inte.Ska förmodligen rida /på/ Pirellie också och idag har jag inte de krafterna riktigt. Fick nyss reda på mitt betyg på svenskatalet. Fick det jag förväntade mig, vilket betyder att jag måste göra ett till tal till våren och förbättra om jag ska få mitt A. Vad kallt det blev i mitt rum! Fast jag lökar i armhålorna också, kult situationt! Åh jag vill bara skicka in den här DNA-skiten nu! Juste, spanskan måste jag också plugga. Ska inte klaga mer nu. Hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback