Try to be positive?

Jag ska faktiskt försöka! Jag mår faktiskt ganska bra nuförtiden, tänka sig! Skönt nu när allt i skolan har börjat lugna ner sig! Jag hade np i engelska imorse, vilket inte gick så himla bra (totalfail). Nej jag LÄR ju bli friterad förr eller senare av den där hörövningen. Annars då. Ska typ läsa en roman eller nåt till nästa vecka, har dock inte börjat på den än. Sen om en vecka har jag np i matte, 2 h före lunch och 2 h efter. KUL. Asså vet ni hur kissnödig jag är? GAAAAAH. Skönt med lov nu i alla fall! Typ väldigt skönt. Ska träffa Sara osv i helgen och filmmysa lite, sen på söndag är det competition, wooop. Seriehoppning 2 - antagligen på Fuxelito, but you never know. Nu skall jag springa till toaletten för annars kommer något sluta illa i mitt rum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback