Träningssvacka..

Jag har nu då kommit in i en svacka, orkar inte träna någonting. Eller jag orkar när jag väl gör, men jag får ångest av tanken på att dra iväg och träna. Tvingade mig själv ändå idag och sprang 5 km, och det gick jävligt bra faktiskt. Jag hade inte ens musik och sprang på 27,5 min (km-tid 5.30 min/km). Ändå rätt bra för hur jag mår just nu. Jag orkar verkligen ingenting annars. Det bara segar sig på. Det som håller igång mig är tanken på att jag ska rida ganska mycket de kommande veckorna. Jag har dressyrlektion på Foxy ute imorgon, dressyrtävling på Foxy på söndag, nästa tisdag samma och på lördagen är det sista hoppträningen för terminen, vilket innebär att vi ska ha banhoppningsträning utomhus. Ska bli så SJUKT JÄKLA ROLIGT! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback