Sommarjobb

JAAA jag har äntligen fått sommarjobb. Mamma messade mig på lunchen idag, blev typ GANSKA lycklig! Parkarbete i 3 veckor, och direkt när jag jobbat klart åker jag till Mallorca. Kommer bli brun brun brun! På tal om brun, det var helt galet varmt ute idag. Åkte till skolan i linne men ändå för varmt. Hade ändå bara en lektion så det var ju liksom skönt. Nu ropar matteboken tyvärr, nationellt prov om 2 dagar.
- Heter det "en" eller "ett rak kurva"?
- "En rak kurva"
- Hahahaha det finns inga raka kurvor hahaha!
- Hahahahhaahahhahahahahahahaha... -----------> Jo det finns det. Så jävla dålig du är.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

jag har också fått park arbete! :o :)

2012-05-22 @ 20:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback