Sanna

JAG ÄR SÅ HÄR ARG. Nu vet vi äntligen vad som hände Sanna, ni hittar artikeln från aftonbladet här. Läkarna skickade hem henne från sjukhuset varje gång och sa "ta en alvedon". 3 dagar efter sista besöket gick hon bort. Det var streptokocker. Vad i helvete är de för jävla läkare som säger så där?! Det är deras fel att hon dog, BARA DERAS FEL. Fy fan för dem. De ska förlora lincensen. De har tagit en 16-årings liv, och inte bara vilken 16-åring som helst, utan vår Sanna! Det är henne vi pratar om, det går inte att förstå fortfarande även om det har gått 5 månader.
Jag är i chock. Vet inte vad jag ska säga. Jag saknar dig av hela mitt hjärta, inte bara något jag säger, jag menar det verkligen. 10 fina år fick jag dela med dig, stunder som jag inte skulle ge tillbaka för någonting i hela världen. Ett riktigt busfrö. Jag saknar speciellt de där stunderna när du kom på en jättebusig idé och knappt kunde bärga dig att berätta. Så himla underbar tjej! Jag ångrar verkligen hur vi gled ifrån varandra under 9:an och att vi aldrig träffades där då som vi sa. Fina, fina Sanna, I love you mi angelita.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback