Np, sollentuna, träning

Tjatja! Dagen började 08.30 med 2 h nationellt prov i matte, 1 h lunch och sedan 2 h np i matten igen. Det gick väldigt bra tror jag, eller det kändes bra efteråt. Helt annat än vad jag pluggat på, men vad gör det liksom? Slutade vid 13.30 och då åkte jag och Elin till Sollentuna centrum en sväng. Mysmys! Kom hem vid 16.15 och då kände jag mig superäcklig i det varma vädret. Blä. Så jag slängde på mig träningskläderna och mötte upp Alex vid gymmet och tränade som fan. 20 min crosstraining på den där SNUSKIGT jobbiga tills jag nästan spydde. Seriöst, jag var svimfärdig efteråt. Droppade svett från min näsa och rann ner i ögat - hahhahah. Styrka på det efteråt. Ont i hela kroppen mannen. När jag kom hem blev det duschen, lite städning i rummet och sedan fisksufflé till middag. Underbart. Lite oth också på kanten kanske.. Ska strax kolla på gårdagens dh-avsnitt med mamma som vi missade pga. Eurovision-semifinalen igårkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback