Kärlek till Skype

Jag skulle vilja säga att jag har umgåtts med Sara i 10 timmar idag, via Skype. Vi gick all-in och pluggade kemi exakt hela dagen. Är fortfarande morgon-trött för jag hann aldrig vara uppe och gå liksom. Usch, mina ögon är fyrkantiga och sådär. Har fortfarande massor kvar att plugga inför slutprovet på tisdag, men jag kom i alla fall någonstans idag. Det är så himla svårt bara! Har aldrig varit med om något svårare förut. Boken är galen. Ja, så det var så jag spenderade min söndag. Har också klippt sönder mina gamla jeans jag köpte för 3 år sedan, gjorde om dem till ett par shorts. Lovely. Nu ska jag nog sova, sovmorgon imorgon bitti som vanligt. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback