Jag. Hatar. SL.

Usch! Vi var på Kungliga Vetenskapsakademin idag, inte det roligaste jag varit med om direkt. Somnade på en gång (oförskämt, jag vet.. Men våra lärare somnade också så det kändes inte så farligt) och föreläsningen (om kemi), som för övrigt var på engelska, varade sammanlagt i typ 5.. Slutade kl 15 och min buss hemma gick liksom 16.15 så det blev skitbråttom. Så får man höra att tågen är inställda. Då tar vi tunnelbanan till centralen och då går tågen igen. Blir asglad och räknar ut att jag kommer komma hem perfekt till bussen. Då stannar tågfan i Helenelund och bara står där, helt sneaky. Då fick jag och Sara skjuts av hennes pappa, men så var det bilkö på E4:an.. Men jag hann till stallet i alla fall! Fy vilken dålig dag, som blev en helt underbar dag i stallet och det näst sista dh-avsnittet som avslut. Godnatt!

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback