Haha, leker pro.

- Vita kläder! Vita jeans, plus vit kavaj typ. Snyggt.

- Som alla vet, pastellfärger på allt. Nagellack, jeans, linnen, smycken. Whatever.

- Att dip-dye:a håret. Tycker jag är skitsnyggt på rätt person! Skulle jag gjort på en gång om jag hade haft kvar mitt långa hår.

- Dricka ihjäl sig på redbull, superhett på marknaden just nu. (Hahaha helt blåsta i huvudet)

- Löpning! Ashett just nu. Förut skulle man äta onyttigt, men lite, röka och inte träna alls. Stora tuttar var tydligen snyggt, men nu, nu jävlar är det min tid asså. Träna är INNE. Speciellt löpning och powerwalks. Det är snyggt med lite mer slimmade och tränade kroppar. Hellre små än stora boobs, synd för Kissie liksom ;)

- Större skärp börjar komma tillbaka. Kommer ni ihåg i 5:an när man gick runt med stort bälte runt midjan på ett tight linne typ? Yes, det kommer igen, men den här gången faktiskt där skärp egentligen ska sitta - i byxorna, högt upp.

- Att klippa av sig håret. Det var ju inte direkt jag som började med det, men jag hakade på rätt tidigt där. Jag tycker verkligen man ser mognare ut när man klipper av det. Annars gömmer man sig bara bakom det. Våga visa dig själv. Väldigt många tjejer gör det just nu.

- Instagram! Om ni inte har det, skaffa det. Och följ mig om ni har lust. Jag heter för- och efternamn ihop.
- Men snart kommer det vara UTE att dricka redbull, för då kommer alla inse hur farligt det är. Sån tur att lilla jag redan har insett det då.

- Jag vet att det är skönt och så, men jag tycker inte om bomullsleggins som "ser ut som" jeans. Asså jag menar inte jeansleggins, utan riktiga leggins med typ fejksömmar. Nej tack. Bara vad jag tycker.

- Det långa, stripiga håret. Klipp det! The fjortis times are over.

- Facebook. Alla bara klagar där, och tror att folk bryr sig. Hoppas på att få så många likes som möjligt, för då är man kunglig. Jag har facebook endast för att hålla kontakten med vänner och för att inte missa något viktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback