Dime

Hade väldigt roligt igår haha. Först gymmade jag på dagen (crosstraining + styrka - hela kroppen) och det värker i hela kroppen idag, sen kom Alex hem till mig på kvällen och åt maaat. Vi drog til hemköp och sen hem till mig och kollade igenom alla bidrag som ska vara med på torsdag på semifinal 2. Haha så jävla dåliga. Men det är kul. Hade hursomhelst jättekul igår med bästii, haha vad vi flummade runt. Strax kommer Rosanna hit och jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på, men nåt kul blir det väl iaf. Sen ikväll kommer Lovisa hit och sover! Myskväll och sen tävling imorgon på dagen. Startlistan har inte ens kommit upp än, och det är liksom bara en dag kvar ?! VäRK blir sämre och sämre på det för varje klubbtävling -.-

Kommentarer
Postat av: Anonym

Palla klaga.. Driv en ridskola själv då, de e nog ej så lätt..?

2012-05-19 @ 21:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback