My thing

Åh vilken grym känsla! Jag tror det gick ganska bra på kemiprovet! Satt och skrev i 3 h = kramp i handen. Provet slutade 16.30, så jag avbokade ridlektionen idag, hade aldrig hunnit! Så nu fick jag en lugnt tisdagskväll hemma istället, skönt. Har också redan tränat idag, vi hade orientering i runbyskogen och idrottslärarna är ju så jäkla schyssta som berättar det i tid och grejer - not. Sprang i typ en timme i converse. AJ säger jag bara. De töjdes typ ut och jag fick ooont. Det var typ terränglöpning hahah, rötter och diken överallt. Jag kunde liksom känna kottarna under mina fötter. Det kallar jag A-elev! Haha :) Vi tog alla kontroller även fast vi skulle komma försent till kemiprovet. Aja, jag hann i tid i alla fall.
Nu är kemin klar i alla fall. Här har ni min lilla studiesituation! Jag går ju då Naturvetenskapsprogrammet, och inte nog med det - vi har ju inriktningen på naturvetenskap. Jag tycker verkligen om att gå natur, det passar mig perfekt. Kunde inte valt bättre, och jag är så glad att jag valde rätt. Klart som in i helvete att det är mycket plugg, men jag blir på något sätt hel av att plugga sånt här. Se problem, och fixa dem. Det kanske ligger något lite djupare i det där. Jag har aldrig varit en SO-person. Visst kan man vara duktig på något, men man måste tycka det är intressant också. Jag blir helt tagen när jag får lära mig och sånt här här nedan. Kanske låter superfånigt, men då får det väl göra det då. Jag inser varje dag hur mycket jag kan, men hur LITE jag kan jämfört med vad som finns att lära. När saker och ting börjar falla på plats ler jag stort. Bättre än julafton och födelsedagen på en och samma dag!

Kemi 1  
Fysik 1
Matte 1c  
Matte 2c
Svenska 1b
Engelska 5
Idrott & Hälsa 1
Spanska 3

Nästa vecka avslutas Matte 2c med ett np, taggtråååååd.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback