Visste ni att..?

  • Jag har slutat läsa de stora bloggarna, typ Kissies, Dessies osv. Läser tusen gånger hellre mina kompisars bloggar. Vem bryr sig om vad några blåsta brudar gör på nätterna liksom?
  • Jag har hittat min livsglädje igen, äntligen.
  • Det finns ingenting i skolan som jag inte förstår. Jag står inte ut med tanken av att det finns något jag inte klarar av att förstå, jag flyger rätt på problemet och kämpar tills jag fattar. Därför blir jag arg när folk säger att det är "orättvist att du är så smart". Vadå orättvist, ta en titt på hur mycket tid jag lägger ner på att förstå varenda liten grej innan du öppnar munnen.
  • Jag borde egentligen plugga fysik just nu, men jag har inte orken.
  • Jag har ridit i 10 år nu, ganska länge.
  • Min favoritlåt just nu är "Live My Life" med Far East Movement.
  • Justin Bieber har fått en grymt snygg MANLIG röst.
  • Jag tycker om att göra saker som jag tycker är läskigt.
  • Jag ÄLSKAR att dansa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback