Vad vill ni att jag ska skriva om?

Vad vill ni läsa mer om här i bloggen?
  • Träning?
  • Ridningen?
  • Skolan?
Vill ni höra massa skvaller eller kanske djupa tankar? Jag har allt det där att erbjuda, men vet inte vad NI vill läsa om! Vi ni hästmänniskor ha ett helt inlägg om min ryttar-historia och gamla bilder på alla favorithästar genom åren kanske? Vet att jag har frågat förut för väldigt länge sedan. Vill ni ha en dagens outfit varje dag? För det kan jag ordna! Kommentera! Skriv vad ni tycker!
Bild från våren 2010!

Kommentarer
Postat av: Emma

Ridningen;)

2012-03-30 @ 06:19:05
Postat av: sofia

Jag ser fram emot 30-dagars listan, men sen lite om din vardag ;)

2012-03-30 @ 08:31:07 / URL: http://sofiasfoto.webblogg.se/
Postat av: T

ridningen!

2012-04-01 @ 20:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback