Seriehoppning I

Resultat, 0,90 m:
Utesluten. Men. Han var helt hemsk innan mig så jag funderade på att inte starta, men  jag tänkte att.. nu jävlar ska jag låtsas som att han är som på hoppträningarna och att allt har gått jättebra. Jag klappade på honom jättemycket och berömde honom, för han är så himla söt! Vi skrittade till framhoppningen och jag började trava och galoppera lite. Han kändes jättefin. Han behöver beröm, jag försökte få fram hans hoppglädje. Lyckades! Han hoppade allt på framhoppningen jättefint! Några glädjeskutt också på köpet. Han hoppade riktigt fint och kändes precis som sig själv. Jag nöjde mig efter 3 ggr över lilla krysset, 3 ggr över räcket och 2 ggr över oxern. Sedan skrittade jag till ridhuset. Han hoppade 1:an superfint, sedan rev han 2:an men jag brydde mig inte. Ville bara komma runt! 3:an - klockren, men sedan kom 4:an, det första på långsidan, brukar vara lite svår för oss. Han stannade, försökte igen och han hoppade. Sedan hoppade vi 5:an, men efter det skulle vi hoppa 6:an snett igenom. De flesta av hästarna vägrade på den oxern idag pga. att solen låg på hindret och ljuset reflekterades upp i ögonen. Där stannade han såklart. Försökte igen och han hoppade, sedan hoppade vi 7:an, därefter en båge till 8:an... sista hindret, OCH han stannade där också. Där blev jag faktiskt lite arg eftersom vi blev uteslutna på SISTA hindret. Balle. Men han fick massa klapp av mig efteråt för han hoppade ändå jättebra och fint! Hans vägringar var i alla fall ärliga, det var inga "mandolin-stopp" som gjorde så man flög av liksom. Hihi jag var superglad efteråt! Hur gulligt liksom? ;)
Standard-bild! Vet inte hur många såna här jag har, precis likadant med benen ;)
Snutten! Jag älskar dig så himla mycket! Om du skulle försvinna så vet jag inte vad jag skulle göra ♥
Knasbild, min bästavän ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback