Nya converse!

Har spenderat dagen tillsammans med min fina Melinda idag! Vi åkte till Stinsen men det gick inte så bra för oss att ta oss dit.. Vi råkade åka till Kista med fel buss en kvart åt fel håll. Det var ju jävligt fail. Vi kom fram till slut och köpte våra efterlängtade converse för 399 kr - KAP ELLER VAD?! Efter det gick vi till Donken och käkade. Ekonomisk som jag är så lyckades jag köpa läsk och en mc chicken för 25 spänn, braa för plånkan! Sen inne på Gina prövade jag massa jeans men alla var sneda i sömmarna (standard) så det blev inga. Köpte dock ett halsband (halsring?) där för 99 kr. Underbart. Hade en väldigt mysig dag med min fina vän hursomhelst. Och sen när jag kom hem for jag ju ut och sprang som sagt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback