Men du vänder blicken åt sidan och tittar bort

Kan ej beskriva mitt hat mot portalen. Jag försöker förgäves ladda upp en film där men det går inte! Haha, åh vet ni vad det bästa är? Här ligger jag i min säng vid datan och har håll (?). Och där sa portalen nyss att det blev error. Kul för den, synd för mig. Bad händer imorgon? Jag tror jag ska till gymmet och träna faktiskt, länge sen jag var där och körde styrka! Annars blir det väl matte- och kemiplugg som vanligt. Kanske börjar på mitt svenskatal också. Vet precis vad jag ska prata om. Justeeee, jag har fått ögoninflammation, GÖTT MOS! Ligger här och kollar på danserna de i min klass har gjort, så jäkla sköna! Love u <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback