Good grades takes effort

Ville bara meddela er att jag fortfarande lever. Också ville jag berätta att jag fick B på min senaste svenskauppsats om den antika teatern i Grekland. Är fortfarande i chocktillstånd, men så nöjd. Har tidigare fått några betyg lägre på mina uppsatser och en muntlig så det här känns typ übernajs. Men här kämpas det på. Muntligt föredrag på engelska om mina tankar kring "The Notebook" imorgon och om "Flugornas Herre" på onsdag på svenska. Inte totalt förberedd skulle jag uttrycka det, men på god väg. Imorgon ska vi dra iväg till Medley och simma och ha livräddning osv med klassen och teknik. Sitter inte helt fel. Älskar att bada! Sen på eftermiddagen sticker jag iväg till stallet för ett aslökigt dressyrpass på älsklingpownie.
Bilden beskriver mitt liv ganska bra. Hej, jag är en flaska med 0,2 mol silvernitrat per kubikdecimeter aka liter. Göttgött hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback