Förbannat.

Vad är det för fel på mina ögon? Jag är fan allergisk mot allt i detta universum?! Dagen var hemsk, 1,5 h fysik och 1,5 h kemiprov med dessa kliande ögon. Knappt så jag står ut. Lär först bli en tripp till optikern och sen en till någon ögonläkare. Jag blir förbannad här.

Update: Fick en kommentar hehe.. Svaret är ja det har jag, men mitt ansikte ser kanske lite smalt ut på bilden pga att jag gör en pussmun ;) Och mina ben är inte riktigt sådär smala eftersom jag står framåtlutad.

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Man kanske inte får fråga sånt här, men har du gått ner mycket i vikt på sistone? Dina ben ser jättesmala ut + att ansiktet blivit smalare.

2012-03-19 @ 19:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback