De säger att det förlänger livet

IDag har jag faktiskt haft en superbra dag! Först gårdagen: Jag fick rida Fleur, typ ett år sedan sist. Det var HUR JOBBIGT som helst. Hade aldrig kunnat ana hur mycket stöd hon behöver i tyglarna ?! Fick super-mjölksyra i armarna osv! I alla fall. Idag på matten hahahahaha så började Sara skratta åt en viss person.. och sedan hängde jag och Alex på. Vi fick inte luft! Aspinsamt, det blev bara värre och värre, och Christin hade ju genomgång. Haha älska att skratta när man inte får :$. Vi skrattade så vi grät i typ 1,5 h, härliga tider. På svenskan gick vi in i ett grupprum och dansade lite och sjöng. Sen efter skolan gick jag, Sara och Alex ner i trapphuset och övade koreografin och sen sjöng vi massa mer. Grymt awsome. Älskar er så himla mycket ♥ Nu har jag precis kommit hem och ska ut och springa låångt med min älskade vän Alexander. Pussar!
Bjussar på en gammal bild från Portugal!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback