CRAZY

Tränade idag med jag! Vi spelade basket på idrotten med teknik idag också och jag gjorde tre mål, så himla kul! Sen efter fysiken stannade jag och Alex kvar med några andra och tänkte plugga. Som vanligt blev det inte många uppgifter gjorda, utan jag och Alex fick en asrolig idé! Allt slutade med att vi satte på "Euphoria" i hörlurarna exakt samtidigt och sprang runt i skolan och lekte att vi var med i en musikvideo.. Haha fy fan vad töntigt när vi sen tog ut hörlurarna och hörde att det var helt tyst överallt.. Sjukt roligt i alla fall! När jag kom hem satte jag mig framför TV:n och åt lite kaka från igår, mums! Nu som ni ser har jag gjort om designen litegrann, hoppas ni gillar! Nu måste jag lägga mig, för jag har hoppträning imorgon bitti kl. 09. Eftersom Fuxelito är sjuk ska jag hoppa upp på Tinto för första gången någonsin, får se hur det slutar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback