Chilldag

Haha alltid jag? Basket lover som jag är så spelade jag i en timme på idrotten tillsammans med teknik - helt ensam tjej.. Men det var ju bra, haha askul! Har inte spelat på över ett år faktiskt, så det var jättekul, gjorde flera mål till och med! Efter skolan stannade jag och några kvar och skrev på fysik-labrapporten. Sen iväg till stallet för lite teori. Vi fick se när Monica red ett dressyrpass på Lorenco. Har aldrig sett honom gå sådär fint förut! Innan teorin snärjde jag och Hannah lite utrustning, duktiga tjejor! Nu på kvällen kollade jag och mamma på DH och G.C.B, awsome :)
Nu blir det spikmattan för min del, natti!
Btw, har äntligen tatuerat de efterlängtade hjärtana i handflatan!! Så nöjd.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback