Vart tog de vägen?

Haha dör lite åt den här bilden. Och inte åt mitt hår hahah. Vart tog mina boobs vägen? Saknar dem lite ibland faktiskt ;)
juli 2010.

mars 2012

Men helt ärligt var jag alltid en tjej med så kallade "kurvor" som aldrig tyckte om kurvor.  Inte på mig i varje fall. Kurvor är ett så fint ord, bättre att säga fett. Jag tycker nu mer än någonsin att det är snyggare när allt är fast och slimmat, hellre än en mage som väller över jeanskanten när man knäpper och tuttar som väller iväg överallt och guppar. Alla får ha sina åsikter, och de är mina. Visst, det finns folk som passar i kurvor och det är PÅ ALLA assnyggt med kurvor i bikini, men jeans har jag svårt för faktiskt och kommer alltid ha tyvärr.

Kommentarer
Postat av: simon

tänkte vara lite snäll o läsa din blogg. och det första man ser är ett inlägg på tuttar. hahahaha så jävla rätt sara stå upp för vad du tycker.
ps: om du forsätter så här så kommer du få måååååånga "läsare" if you know what i mean ;D

2012-06-26 @ 18:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback