Största skillnaden på mig mellan juni 2010 & 2012

För två år sedan skulle jag lätt svarat "cola" på pepsi/cola? Men idag bleknar jag av mitt helt otroligt dåliga val. Jag lever för Pepsi Max - det bästa jag vet. Jag dricker det framför vatten, juice, sockerpepsi, sockercola, oboy, kaffe, ja typ allt. Pepsi är så jävla gott. Jag hade lovat mig själv att sluta svära för det är så jävla fult.

Juni 2010

This or that
:
Pepsi/cola:
Cola
Jordgubbar/blåbär:
Jordgubbar
Tv/film:
beror på
Gitarr/trummor:
lätt the guitar, my baby ;)
Adidas/nike: Adidas


Juni 2012

This or that :
Pepsi/cola:
Pepsi (Max)
Jordgubbar/blåbär:
Jordgubbar
Tv/film:
Tv-serier
Gitarr/trummor:
Gitarren.

Adidas/nike: Båda




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback