Runby

Asså jag funderade igår ett tag över vad jag verkligen behövde göra. Det är verkligen något som fattas, klyschigt osv men jag har liksom ett hål i mitt hjärta. Idrotten blev inställd igår så jag slutade 11.30, och följde med Annelie och Rosanna till min gamla skola - Runby. Det visade sig vara det bästa beslutet jag gjort på länge. Känslan av att gå in genom dörrarna där och se alla! Underbar känsla. Det kändes som nyss vi gick ut 9:an där, som om ingenting hade ändrats. Jag ville bara låsa in mig där och aldrig, aldrig mer gå ut. Där var det säkert. Vi träffade Ronnie och Liisa och snackade jättelänge om typ allt. Det var så himla konstigt. Det var som om all skit jag har gått runt och burit på under det här senaste halvåret bara försvann därinne, så himla skön känsla!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback