Ridningen i tisdags

Jag hade sista ridlektionen för terminen i tisdags, vilket SUGER hårt. Usch.. tänk er en hel sommar utan läsk, typ den känslan har jag just nu. I alla fall. Vi var bara 4 st med på lektionen, så Anna tog fram ett hinder. Vi hade varken hoppsadlar eller västar, men hoppade ändå. Jag red Pirre jag! Första halvan av lektionen red vi dressyr och sånt där. Han var ganska fin, eller lite kaos efter galoppen, men visst. Sedan började vi med bommar, sedan ett räcke på 70 cm. Anna bara höjde hela tiden! 80, 90, 95 och tillslut 1 m. Wooop, det var askul! Gick undan ganska bra där! När vi hoppade klart bytte jag och Rebecca hästar lite sneaky så där så passet avslutades på Gamäng.
1 år sedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback