Gårdagens löprunda

Jag har verkligen börjat få tillbaka min superkondition jag hade i mars/april nu. Då tränade jag 5 ggr/v på antingen gymmet eller var ute och sprang, men sedan i maj orkade jag inte med allt. Tränade ca. 3 ggr/v och sprang endast kortare rundor och red. Där innan skolavslutningen kunde det gå 3-4 dagar mellan mina träningspass, vilket INTE ÄR OK. Jag mår verkligen dåligt psykiskt när det börjar gå 3-4 dagar efter senaste gången. Typ som om man inte har duschat på evigheter. Nu har jag iaf kommit igång igen och det känns jättebra! Dock har jag haft ont i mitt högra knä, vilket kanske inte är ett bra tecken. Jag har ju haft problem med mina knän förut. Nu de senaste löprundorna har det gått över efter kanske 3-4 km, men jag hoppas det inte är något serious. Här är gårdagens pass ute i spöregnet! Ojojoj det var verkligen helt PERFEKT ute. Jag älskar att springa i regn, det var så underbart ska ni veta.
Haha jag har målat om sjön och täckt för gatunamn och redigerat bort småvägar så att ingen ska kunna se var jag har varit någonstans ;)
 
Tränar ni? Jag förstår mig inte på folk som inte tränar. För jag får verkligen panik när jag inte gjort det på länge. Men det sitter nog i huvudet antar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback