Fullspäckat

Gud vad jag har gjort mycket saker idag! Vill bara börja med att säga YEEEEEES SPANIEN VANN SEMIFINALEN MOT PORTUGAL. SUCK IT! Hahahah.. Dagen började ju hos tandläkaren 08.30. Kom hem vid 10.30 och åt brunch: yoghurt + flingor och en macka! Vid 13-tiden åkte jag ut med pappa och övningskörde. Det gick hur bra som helst. Innan idag hade jag inte kört sedan semifinal 1 i eurovision, vilket var typ i början av maj kanske? Jag körde i alla fall till Barkarby från mig - på motorvägen för första gången. 90 km/h. SÅHÄR STOLT över mig själv! Dock var jag helt blöt att svett när vi var framme för att jag hade varit så spänd haha, fett söt. Shoppade lite med pappa och fikade på Wayhne's. Mysigt. Körde hem sedan igen, men stannade till vid stationen och köpte sushi till mig, pappa och mamma till middag. Gott! När jag kom hem blev det sushi - nähä? Sedan ringde Elin så jag gick hem till henne och snackade lite, mysigt. Slutade med att vi typ somnade till Lyxfällan, det är så standard. Gick hem vid 21.30 och kollade lite på Spanien - Portugalmatchen, blir helt inne i det där. Var tvungen att slita mig loss från TV:n, dra på mig träningskläderna och dra ut och springa. Tänkte bara ta en kortis, typ 3-4 km, men det var så skönt och kyligt ute att jag var tvungen att springa lite längre än så. Skönt efteråt, gick riktigt bra! Kollade klart på resten av matchen när jag kom hem, blev überglad när Spanien äntligen vann. Haha så ful match idag. Spelarna flög hit och dit hela tiden, bokstavligen. Jag vet inte hur många gången Spanien var nära att skjuta på mål men tappade bollen i sista sekund, eller typ ramlade på sig själv - Eh? bitch please...

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback