Dientes

Bedövningen från imorse har precis börjat släppa. Han slipade bort gamla plasten, bedövade, gjorde massa smågrejer, satte dit nytt, använde något lila ljus, slipade, slipade, slipade... Gjorde ont i slutet när han verkligen hade tryckt längre på mina tänder. Men det gick bra. Det tog ca. 1 h  och 15 min. Jätteduktig och framför allt noga och försiktig - det är det viktigaste. Resultatet blev ganska bra, men lite korta, speciellt den högra, så jag ska dit igen snart och lägga på extra så det blir bra. Usch, är helt slut. Ligger och spänner mig liksom. Haha man är så ful när halva munnen är bedövad. Speciellt när man säger "p". Nu blir det lunch och sen ska jag träffa Elin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback