Ångest

Mitt inlägg imorse var tidinställt, jag gick ju inte upp kl. 10 liksom. Mamma, pappa, Jacob och Samuel åkte iväg imorse utan att väcka mig. Lucas var hemma hela dagen, men trodde att jag var hos en kompis, så där låg jag och sov HELA dagen. Fett taskigt. Jag vaknade 16.58 av mig själv, och trodde jag såg i syne när jag kollade vad klockan var. USCH. Jag hatar att vakna sent, och så vaknar jag kl 5 på kvällen. ÅÅÅÅÅÅÅH. Hela dagen hade ju gått, så jag gick upp och lagade tacos, åt och tog bussen till stallet. Kollade lite på tävlingen och sen fick jag gå hem eftersom jag inte hade någon skjuts hem. Fick dock skjuts av lite snällt folk halvvägs, men ändå. Och nu sitter jag här och kollar på fotbollen och är helt förvånad över hur dåliga Tyskland är, och hur bra Italien är :O Kom igen då  Tyskland ?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback