Varför jag RÅHATAR facebook

Alla är så jävla patetiska på facebook. Det där var fan droppen, seriöst. Så sjukt jävla pinsamma. Klart som fan man får klaga på att man inte får några biljetter om man är ledsen. Haha shit vad krångliga människor det finns. Alla har ett så jävla stort bekräftelsebehov och söker sån sjuk uppmärksamhet. Om det är dåligt väder, då börjar hela facebook skriva att det t.ex. regnar. JA, LÅT DEM. Det ska ALLTID komma en JÄVEL och säga att "jaaaa vi fattar att det regnaaaar, shiiiit". Hörru du, håll käften själv, INGEN gives a shit vad du tycker att de andra ska skriva där och inte. De fattar ju inte själva att de är DE som är så sjuuuukt jobbiga. Jag blir så lack. Den enda anledningen till att jag har facebook är för att hålla kontakten med folk och inte missa något viktigt. - Ifall någon bestämmer sig för att säga att jag lika gärna kan ta bort min konto, för nej, det kan jag inte göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback