Svar, frågestund del 2

Är du oskuld? När du festar, brukar du bli tokigt full då? Är du kär i någon, förutom justin bieber?
 

Scrollar ner.

When I party.. Jag festar inte direkt så ofta, men visst ibland händer det. Hahah! Nej tyvärr.. ge mig någon bra kille nu.


Jag var den första anonyma, kom på en fråga till: Skulle inte du och Melinda till Spanien i år igen och träffa "spanjorerna"? Men det är väl inte Mallorcaresan? (Sedan måste jag fundera över "alla" oskuldsfrågor, hur intressant är det på en skala?)

Luugnt. Jo vi skulle till Manzanares utanför Madrid i år igen, men det gick inte av flera anledningar. Hon jobbade i Juli och jag i Augusti + att de in Spanien slutade skolan i Juli, så det gick tyvärr inte. Förhoppningsvis åker vi dit nästa sommar, eller att de kommer till oss i vinter, vi får se! Så nej, Mallorca-resan är med familjen! 

Inte så intressant faktiskt. Visst, jag förstår att folk är lite peddo av sig, (jag är också inräknad) men hallå.. nej men jag förstår inte varför det blir en sån opersonlig sak. Och stor sak för den delen.


1. Varför e du så söt och snäll 2.hur högt ät de högsta man får hoppa på ridskolan 3. Vem e du kär i 4. Har du sett en utomjorfing nån gång :-* kram din lillasyster :-*


Hej Anna hjärtat! :*
Ja, är jag det? Vad gullig du är! 

Finns nog ingen riktig höjdgräns inte. Beror på vem man hoppar med och hur erfaren man själv är. Men kanske 1,15-1,20 högst på hoppträning med lektionshäst (bara gissar vilt), och kanske 0,90-1 m med lektionsponny. Rätta mig om jag har fel.

Är inte kär just nu, eller jo asså jag är jättejättekär i Justin Bieber såklart, annars inte. Nepp, tror inte på utomjordingar, precis som jag inte tror på spöken, demoner, gud, andar osv. Puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det här är en följdfråga: Vad tycker dina föräldrar om att du blir "tokigt full"?

Svar: När skrev jag det egentligen? ;) Och jag har aldrig sagt att de läser min blogg om inte "abuelos" betyder föräldrar på spanska, vilket det inte gör.
Sara

2012-07-24 @ 18:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback