Svar, frågestund del 1

Hur lång är du? Hur mycket väger du? Tänker du fortsätta rida på ridskolan eller funderar du på att hitta någon medryttarhäst? Vad tänker du göra efter gymnasiet? Är du nöjd med dina betyg? Det var fem frågor, nu får någon annan fråga också...


Jag är 170,0 cm, väger ca. 56 kg. Som det ser ut just nu kommer jag fortsätta på ridskolan VäRK ett bra tag till, men priserna har blivit riktigt höga nu, så när jag blir "senior" (det året jag fyller 19) kommer jag i alla fall inte hoppträna mer för det har jag verkligen inte råd med. Då blir det nog medryttarhäst, lär känna mig klar och redo för det då 2014!  
 
Jag går natur då, så jag har ju den bredaste utbildningen (tillsammans med sam) men också högsta för att kunna bli exakt vad jag vill. Helt ärligt har jag ingen aning vad jag vill jobba med. Det jag vet är att jag kommer jobba på Donken/ Hemköp (eller liknande) antingen medan jag pluggar vidare efter gymnasiet eller bara jobba på heltid i något år innan jag fortsätter med studierna. Och studierna fortsätter förhoppningsvis på KTH, vem vet? Jag kan tänka mig att bli civil-ingenjör som pappsen min! Mina betyg är jag ganska nöjd med, men jag vet att jag kan göra bättre ifrån mig inom matten och språken. Svenskan tyckte jag att jag inte fick det betyget jag egentligen förtjänade. För min lärare gjorde så att hon inte ens kollade på de texter osv vi hade skrivit under terminen. Hon satte betyget helt efter svenska NP, vilket inte är OK. Man kan ha en dålig dag, eller hur? De flesta texter jag skrivit har jag fått B på, muntliga fick jag A och uppsats + läs - C. Då gav hon mig C i svenska..
 
Vilka artister/band gillar du förutom Justin Bieber? Vilken artist vill du att Justin ska göra en duett med? Har du (eller har haft) någon pojkvän?
 

Jag lyssnar mest på house och rap, och sen pop såklart. Förutom Justin Bieber lyssnar jag på 1D, Far East Movement, James Morrison, Usher, Chris Brown, Flo Rida, Drake, Kid Cudi, Tyga, Nicki Minaj, Pitbull, Ludacris, Big Sean, Kanye West, Akon, David Guetta, Nause, Avicii, Gym Class Heroes, Tyler Hilton, Norlie & kkv och Loreen såklart. Oj det var några stycken det. Kommer inte på några fler just nu!

Jag ser helst att Justin inte gör en duett med någon. Det enda som är ett krav från mig är att han har med en rappare - då blir det helt underbart bra! Han har ju under åren haft med Usher, Drake, Ludacris, Big Sean, Nicki Minaj och Jaden Smith - det kan inte bli bättre än så. En person han verkligen inte får göra duett med Selena Gomez, henne tål jag inte. Förutom att hon är tillsammans med honom så kan hon inte ens sjunga speciellt bra. Hon tar inte ens i. Dessutom, ifall de skulle göra slut skulle det bli ----> A.W.K.W.A.R.D. Men om jag måste välja en person så skulle det vara JAG. Nej, han ska inte göra duett med någon. Japp, hahah, det har jag. Länge sen dock.
 
Vem är din bästa vän? Vad stör du dig mest på i världen? Vad har du haft för problem under de senaste året, gick du hos psykolog? Är du oskuld? Vad älskar du mest av allt i världen? Vad anser du själv att du är löjligt bra/dålig på?

Oj.. svår fråga. Jag vet helt ärligt inte. Elin, som jag känt sen jag var väldigt lite, finns djupt inne i mitt hjärta. Vi har en väldigt starkt och ovanlig vänskap. Rosanna är också en person jag verkligen älskar. Så himla omtänksam och underbar på alla sätt. Roliga som fan är dem båda. Men jag har en del riktigt bra, det är svårt det där. Hade du frågat mig för några månader sedan hade jag inte riktigt vetat vad jag skulle svarat.

Om vi inte pratar krig och sånt där så finns det en sak jag verkligen stör mig på som fan. SMYGSKRYT. Även fast jag själv ibland kör den metoden. Och vad är smygskryt då? Kanske inte så svårt att gissa. När man själv inte har ordet eller berättar något lite snabbt och typ smyger in värsta skrytet. Liksom sneaky. Fy! Eller när någon annan snackar och så avbryter man för att lägga till att det hänt en själv också, fast LITE coolare. Hahah åh, vi är så patetiska vi människor. Men jag smygskryter bara när jag är irriterad. Don't smygskryt everybody, it's not healthy for you.

Problemen har varit många, men tyvärr kan jag inte skriva så mycket här då jag har endel folk som läser min blogg som inte borde. You know.. abuelos. Men jag har inte känt mig mänsklig. Svårt att förklara. Sociala kommunikationsproblem, ät-och träningsproblem, svårt att gå vidare efter sorgen av Sanna. Det var det som startade allt. Och allt blev mycket värre av begravningen. Jag trodde inte att det skulle påverka mig så mycket som det gjorde. När jag stod där i kyrkan, bredvid den vita kistan där min älskade vän låg, och hade 100 pers framför mig som grät, kände jag mig svagast i hela världen. Jag har aldrig gråtit så mycket i hela mitt liv. De var det värsta jag nånsin varit med om. Fortfarande när jag hör låten rinner tårarna, var jag än är. Sist var det hos frisören, kan inte hjälpa det.

Haha den frågan är lite privat faktiskt. 

Det första jag kom att tänka på var Justin Bieber. Men sen fick jag tänka om... Myskvällar med mina absolut bästa vänner / att vara med om en helt underbar hoppträning på Fuxelito en fin sommardag, följt av gos med kameran framme / äta riktigt god mat / familjen.

Jag anser att jag har ett jävligt bra gehör. Spela vilken ton som helst på pianot så kan jag, utan att kolla, säga vilken ton det är (C, D, E, F...). Jag är löjligt dålig på innebandy och fotboll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback