Stan

Jag undrar verkligen hur många inlägg kvar skrivit genom åren som heter "stan" eller "stan med.."! Åkte vid 14-tiden till stan Melinda och strosade runt inne i Gallerian. När vi gick därifrån råkade vi träffa på Christer Lindarv i all hast. Ni vet, han som klär ut sig till kvinna och som var med i "After Dark" haha "för jag vill leva la dolce vita oooh". Lite kul sådär på eftermiddagen. Kom hem vid 18-tiden efter endast ett köp av en cola light på donken (fanns ingen pepsi max). Blev tortillas (svenska) och åt lite för mycket känner jag nu. Nu vet jag inte vad som händer, men min morbror Krille kom hit nyss från Småland så antagligen blir det lite familjehäng. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback