Mysig dag i solen med bästa!

Vaknade 10.30 imorse, gjorde lite fullkornshavregröt - nyttig tjej! Sen packade jag lite grejer och tog bussen till Ida. Vi låg ute på baksidan och solade vid poolen hela dagen, så mysigt! Snackade om lite allt möjligt, och jag drack upp en hel pepsi max själv... ----> gick på toa 7 ggr -.-  Ojoj, vad jag totalfailade med solkrämen. Lånade lite 30-solkräm för att ha i ansiktet och på axlarna. Gissa hur jag såg ut efter 6 timmar? Man såg mina handavtryck på min rygg efter där jag hade tagit solkräm.... ÅHNEJ. Hahah aja, ibland får man klanta sig rejält. Hade hursomhelst jättemysigt med min älskade vän! Fast jag brände ryggen som satan känner jag nu.. Nu blir det kladdkaka och satc!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback