Min underbara Jerry

Gårdagen spenderades i finfina staden Stockholm med min Jerry. Vi ramlade runt tills vi äntligen fann style by Tyra-butiken! Mobilväskirna var slut så vi köpte inget. På vägen mot centralen såg vi reklam för en godisaffär med amerikanskt godis osv, så vi gick runt ett tag men till slut hittade vi dit. Vi köpte nåt random busigt godis. Sen gick vi till Hemköp och köpte sallad och satte oss i Kungsträdgården och hade picknik i och lyssnade på JB. Vi tänkte ta tåget hem 18.50 men det var strömavbrott så vi fick ta Bålsta-tåget hem och gå av i Barkarby, ta en LÖKIG, fullproppad buss till sollentuna och byta igen. Det tog 3,5 h att komma hem -.- Vi åt bj's och grät till älskade "never say never"-filmen och skrattade hela natten. Så underbar dag! Vi somnade vid kanske 04.30 och käkade frukost vid 13 framför dh. Sen åkte jag och klippte håret med Jerry och Sofia! Hon klippte alldeles för mycket fram så jag blev damp-mode?! Mitt hår är förstört och jag klipper mig aldrig där igen. Åkte hem sen men missade bussen till gymmet som jag och Melinda skulle ta. Dessutom dog min telefon (laddar aldrig för det är så jävla jobbigt). Fick cykla i panik för att hon inte skulle behöva vänta så länge. Kommer 20 min innan gymmet stänger (hur skulle jag veta liksom?). Det var verkligen fredag den 13:e idag!!!!! Vi körde 20 min crosstraining och sen gick vi ut och snackade i gräset en stund. Cyklade sen hem och träffade Alex en stund på hemvägen! Åt middag hemma, duschade och träffade Melinda på hk. Köpte lite godis och pepsi Max och drog hem till henne och kollade på film. Jättemysigt! Nu ska vi nog sova. Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback