Godnatt

Förstår verkligen inte hur jag kan vara så här trött som jag är nu.. vid 00-tiden?! Har varit hemma ett BRA tag nu på kvällen, packat upp allting, kollat på O.C.. ja ni vet såna där saker. Sen har jag också kollat det sista inför morgondagen. Jobbar 8-15 i 3 veckor nu.. It's official, the sommarlov is officially over. 3 veckor jobb, sen direkt 1 vecka på Mallis, sen direkt ridläger och sen börjar skolan. Kul. Det var det sommarlovet det. Dock har jag inte direkt haft tråkigt! Har lärt känna lite nytt folk, och förhoppningsvis får jag träffa några till.
Ps. GLÖM INTE FRÅGESTUNDEN! Ni kan fråga vad som helst! Det sjukaste ni kan komma på. I won't judge! Så länga ni håller liv i kommentarsfältet. 8 frågor än så länge.. minst 10 innan jag svarar. Behöver jag vänta för länge så ökas antalet frågor som krävs, så KÖR BARA!
 

Kommentarer
Postat av: anna

1. Varför e du så söt och snäll
2.hur högt ät de högsta man får hoppa på ridskolan
3. Vem e du kär i
4. Har du sett en utomjorfing nån gång
:-* kram din lillasyster :-*

2012-07-23 @ 17:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback